خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

رفع نم و اب بندی استخر با مواد چسب بتن اب بندی sa12 به روش قلمویی و مخلوط در چسب کاشی استخری در منطقه جوردن و نصب کاشی استخری و تعویض راه آبهای استخر توسط کاشیکاری گروه استادکاران در منطقه جوردن :

مرحله آب بندی با روش قلمویی : در این روش ابتدا ترک ها رو با کمک پودر های بندکشی و sa12 پوشانده می کنیم و سپس با قلمو دو دست چسب بتن را به دیواره های استخر می مالیم .

کاشیکاری استخر با کاشی البرز مدل مینیاتوری 5 در 5 رنگ آبی و سفید با روش نصب چسبی .

پایان مراحل کاشیکاری استخر :




ارسال توسط اکبر کریمی

سرامیک کف که با ملات کار  می شود عملیات کروم بندی و ریسمان کشی سرامیک کف و نصب با ماسه و سیمان :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی سرویس حمام با دوغاب ماسه و سیمان در ساختمان نوساز در خ شریعتی :




ارسال توسط اکبر کریمی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه با اجرای کابینت و نصب کاشی بین کابینت طرح آنتیک در منزل مسکونی واقع در منطقه مجیدیه , با تشکر از مهندس کریمی :




ارسال توسط اکبر کریمی

تصاویری از کار اجرایی تبدیل توالت ایرانی به فرنگی که توسط استاد ابراهیم کریمی از بهترین استادکاران گروه استادکاران صورت گرفته است :

مراحل تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به روایت تصویر . کار اجرایی در منطقه رسالت خ بنی هاشم:

ابتدا لوله خروجی سنگ توالت ایرانی را به کمک مشمپا یا روزنامه مچاله شده مسدود مینماییم تا نخاله و آشغال های ساختمانی در هنگام کنده کاری وارد چاه فاضلاب نشود . سپس به وسیله ابزار و وسایل کنده کاری با احتیاط سعی در کندن کاسه سنگ ایرانی به طور سالم مینماییم البته در برخی موارد امکان صدمه دیدن و شکستن کاسه سنگ ایرانی زیاد است . در صورتی که قیرگونی قدیمی یا ایزوگام قدیمی آسیب دیده باشد یک دست مجدد قیر گونی یا ایزوگام انجام میدهیم . بعد از این مراحل نوبت به انشعاب لوله فاضلاب و لوله کفشور میباشد که به وسیله لوله پولیکا شماره 8 صورت میگیرد و بعد از لوله کشی فاضلاب دور لوله ها را با مملات پر کرده و شروع به نصب سرامیک جدیدی مینماییم با این توضیح که شیب آنها را به سمت کفشور می دهیم . از نکات دیگر تنظیم شیر آب و ورودی آب فلاش تانک سنگ توالت فرنگی میباشد که باید مورد توجه قرار گیرد . بعد از مراحل زیر توالت فرنگی را خریداری کرده و بوسیله چسب آکواریوم در جای خود قرار می دهیم . تمامی این مراحل نیاز به یک روز کاری استادکاران ما دارد . ما اینکار را سریع و با ضمانت تمیزی و بدون نم دهی کار به علاوه قیمت مناسب برای شما انجام می دهیم .

تلفن دفتر تهران : 33874135

همراه استاد ابراهیم کریمی ( متخصص در زمینه رفع نم و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس ) : 09121499629

معمولاً به دلیل بهداشت بیشتر ، زیبایی بیشتر و راحتی و توصیه های پزشکی نیاز به توالت فرنگی می شود .

نمایی از اتمام کار تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و نصب سرامیک جدید . کار آماده جاگذاری توالت فرنگی میباشد :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir